Dag 4 - Reisverslag uit Parkietenbos, Aruba van ritaenpieter - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Parkietenbos, Aruba van ritaenpieter - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg

11 Februari 2015 | Aruba, Parkietenbos

Woensdag 11 februari

Unne goeie merrege Nidderland en Aruba !!!

Vandaag wisselden bewolkte en zonnige momenten the Happy Island . Cheyenne en ik hadden gisteren al met elkaar overlegd dat we vandaag op uit gingen om water attributen aan te schaffen zoals een snorkel en een opblaasbaar ligbed.
Zo gezegd , zo gedaan . Na het ontbijt eerst naar een Asian store ,waar ze dat soort spulletjes verkopen , maar wat was er aan de hand ?
Onderweg stuitten we op wegversperringen door werkzaamheden , en dat 2 x ...Maar het is toch nog goed gekomen zonder Tom Tom , gheghe

Pieter en Chey offerden zich op voor het hels karwei : de ligbedjes opblazen !!! De ligbedden en snorkelsets werden als eerste op het Manchebo Beach "getest"
De jungle bomen typeren dit strand . Helaas beleefden we hier veel bewolkte momenten zodat we na een paar uur samen besloten om de Butterfly Farm te bezoeken .
De vlindertuin ligt ongeveer 10 minuutjes rijden van Manchebo beach .

De vlindertuin is klein in oppervlakte , je waant je in een kleine jungle , waarbij het gevladder van prachtige vlinders je om de oren vliegen .
Tijd om onze nieuwe fotocamera goed uit te proberen .
Terwijl Pieter en Nick naar de uitgebreide uitleg van de gids aandachtig luisterden , jaagden Chey en ik achter de blauwe vlinders aan ... Haha viel echt niet mee om ze te fotograferen , gelukkig is het me 1 keer gelukt .

Ondertussen waren de temperaturen weer hoog opgelopen en lagen we na het bezoek vd vlindertuin weer op het strand .
Eagle Beach om precies te zijn .
The Happy island maakt je met een groot "assortiment " aan adembenemende stranden very happy .
Veel gezellige bedrijvigheid op Eagle Beach , het biedt je een tal van sportfaciliteiten .

18 uur , dineren bij Marina Pirata , op advies van Jeroen Daniels . Opnieuw mochten we een sfeervolle zonsondergang aanschouwen .
Jeroen je hebt niets teveel gezegd , visschotels waren zalig .
Het personeel , in het bijzonder serveerster Sheila uitmuntend , bedankt Jeroen

  • 12 Februari 2015 - 09:07

    Christel:

    Wat een knappe snorkelman haha
    Prachtig die vlinder, ik zie het helemaal voor me: jullie al rennend door de butterfly farm, denk je niet dat ze daarom de hele tijd weg vlogen.
    Ja en dat kussend moment prachtig mag je er gerust 4x opzetten.

    liefs uit een koud Deurne -2graden
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 12 Februari 2015 - 09:23

    Ine:

    Hoi allemaal.

    Wat leuk zo'n vlindertjes. Geweldig.heb iets met vlinders, dus lijkt me een geweldige plek om te zien.geniet ervan.ennne.....nog een fijne vaiddag haha LOLGROETJESXXXXXX

  • 12 Februari 2015 - 09:32

    Ine:

    WAT EEN GEWELDIGE FOTO'S.
    Ben stiekem toch wel jaloers.hihi.
    Zit hier met 2 jassen aan.
    En pieter....staat je goed die snorkel

  • 12 Februari 2015 - 09:41

    Jeroen:

    ;) Graag gedaan ...

    Bij Eagle Beach daar heb ik om de hoek gewoond ..in Noord op San Miguel...zo heet die straat :) Ik liep dan via Bubali ...daar zit een klein winkeltje daar kocht ik dan 2 flesjes ijskoude Balashi (locaal pils) en dan ging ik onder die Divi Divi boom zitten dromen en kijken hoe de zon onder ging...dat waren wel momentjes ...dat mis ik nog wel eens...ja ik kan hier in Blerick met een fles Bavaria langs de Maas gaan zitten :D of aan de Clarinet in Zeilberg hahaha maar das NET ff wat anders.




    xxx

  • 12 Februari 2015 - 19:37

    Piet En Fien Welten:

    Hallo luitjes ik zie wel,jullie hebben het goed daar maar wij zaten vandaag in de kleren-herrie
    mijn spullen donderen van de vensterbank op de badkamer maarja maak je daar maar geen zorgen over.
    verder alles hier oké maar nog steeds koud.Dus geniet maar,want het is zo weer voorbij.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Parkietenbos

Aruba

Samen met Nicky & Cheyenne naar Sunny Aruba !

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2015

Dag 12

18 Februari 2015

Dag 11

17 Februari 2015

Dag 10

16 Februari 2015

Dag 9

15 Februari 2015

Dag 8

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 9667

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 22 Februari 2015

Aruba

Landen bezocht: