Dag 5 - Reisverslag uit Parkietenbos, Aruba van ritaenpieter - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Parkietenbos, Aruba van ritaenpieter - WaarBenJij.nu

Dag 5

12 Februari 2015 | Aruba, Parkietenbos

Donderdag , 12 februari

Goeiendag zeg , het was een zonnige lange dag hier in de tropen , Aloha hey , toch vermoeiend voor 50 plussers zoals Pieter en ik .... Hahaha

Vandaag hebben we ons verwend met een dagje Palm Beach .
Pieter , Nick , Chey en ik delen dezelfde mening , dit is het meest gezelligste strand tot nu toe ....
Veel bedrijvigheid , sportfaciliteiten en knusse beachbars . Waarvan beachbar Moomba onze favoriet is .

Kilometers lange strand wordt hier omzoomd door chique , indrukwekkende hotels met vnl Amerikaanse gasten .
De zee is op Palm Beach ondiep en er zijn amper woeste golven te bemerken .
Terwijl ik me goed vermaakte met mijn opblaasbaar luchtbed in zee , liepen de andere 3 naar " de werkplaats" van Wil die op Palm beach als surfleraar zijn kost verdient .
Het was voor Wil en zijn 5 collega's een rustige werkdag , ze zaten samen heerlijk te relaxen onder een grote parasol .
Haha en daar krijgt Wil ook nog voor betaald !!!! Geweldig !!!!

Rond het middaguur een zalig ijsje gegeten in een modern winkelcentrum.
Winklecentrum bevind zich tegenover het Holiday Inn hotel .
Dit was het hotel waar Natalie Holloway verbleef totdat ze " onze" Joran ontmoette .... R. I.P Natalie.

Einde vd middag voegde Sanne zich bij ons , enkele uurtjes later Wil
Gezellig weer met z'n zessen !!! Na enkele drankjes bij Moomba bar op naar een Surinaams / Indonesisch restaurant in Oranjestad .
Ik bestelde een Nasi met rundervlees , sate basket en kroepoek.. Holy Mozes wist ik veel dat je bij het sate basket menu er ook nog een compleet bord frites bij kreeg !!!! Hahaha
Niet gegeten , ik had honger van het zwemmen maar dat is teveel van het goede !!!! Lol

Na het dineren , even nog boodschappen doen , nou dat even kan je wel vergeten . De supermarkten die Aruba rijk zijn,zijn mega groot , de Amerikaanse invloeden zijn goed zichtbaar .

Wil en Sanne nodigden ons uit om een kijkje te nemen in hun woning even verderop .
Ze betrekken een leuke woning in Paradera in een gezellige buurt , met een gezamenlijke zwembad .

• 13 Februari 2015 - 07:46

Leonie:

Wat heerlijk om iedere morgen jullie avontuur te volgen!!!
    Van je verslag en de foto's word ik gewoon vrolijk xxx

• 13 Februari 2015 - 08:12

Christel:

Ben het helemaal met Leonie eens.
    's Morgens eerst even de verslagen lezen dan kan ik er weer tegen.
    Vooral als we die strandbabe zien met haar bedje hahaha.
    Heerlijk om jullie zo te zien.
    Have fun XXXXX

• 13 Februari 2015 - 11:07

Ine:

Hoi allemaal,

wat een leuke foto's zeg.verlang nu zo naar t zonnetje.
    maar hier gaat vanavond het carnaval beginnen.dus ALAAAF ALAAAAF !!!!!!
    PS vieren ze dat daar ook?
    Have fun ♡♡♡♡♡

• 13 Februari 2015 - 20:46

Bep:

Hoi allemaal, het ziet er geweldig uit SUPPER!!!
    Jullie vermaken je daar wel, zie je wel aan de foto's en verslagen van jullie.
    Blijf Genieten van jullie SUPPER vakantie!!!

Liefs Bep

• 14 Februari 2015 - 15:39

Piet En Fien:

Hier alles goed zon schijnt wel wat fris.
    jullie zijn al bijna op de helft,zo vlug gaat het.groetjes