Dag 10 - Reisverslag uit Parkietenbos, Aruba van ritaenpieter - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Parkietenbos, Aruba van ritaenpieter - WaarBenJij.nu

Dag 10

17 Februari 2015 | Aruba, Parkietenbos

Dinsdag 17 februari

Wauw , weer een warme zonovergoten dag in Paradise ...
In de ochtend brak een lichte paniek uit, Nick en Chey konden hun slaapkamersleutel niet vinden en de deur was op slot gevallen .Elk hoekje van het appartement gezocht , maar helaas .
Later op de dag werd de deur geopend door Ate en vonden we de sleutels in de slaapkamer ...

Vandaag waren we toe aan een dag aan strand . We kozen voor een klein strandje bij ons in de buurt .
Op het strand hadden we een gezellig gesprek met een Arubaans/ Nederlandse politieagent , hij was vandaag vrij en genoot net als wij van zon zee strand .
Hij vertelde ons over zijn werk en zijn privé leven wat ik op dat moment erg boeiend vond .

Het strand was niet druk bezocht , het lag er mooi bij . Helaas lagen er veel rotsen in de zee zodat we na een paar uurtjes vertrokken naar een nabij gelegen strand waar we vorige week met Sanne en Wil waren geweest .

Het liep ondertussen tegen lunchtijd aan en we besloten om onze lunch te nuttigen bij het Flintstones restaurant op Baby Beach .
Een grappig Arubaantje trok hier onze aandacht . Zijn familie verhuurt de ligbedden . Hij paradeert er rond als een kleine donkere Arnold Schwarzenegger haha .
Met zijn overgewicht en melkgebitje , hij mist boven enkele tandjes steelt hij de harten van menig toerist .
We konden onze ogen niet van hem af houden .... Zo aandoenlijk , haha lekker jong .

• 18 Februari 2015 - 08:33

Christel:

Goedemorgen weer allemaal, ziet er weer goed uit, mooi hoor dat strand.
    weer een fijne dag toegewenst, wij gaan weer naar de dagelijkse gang van zaken haha XXXX

• 18 Februari 2015 - 12:22

Ine:

Halowa allemaal.

weer zo'n prachtige foto's. Love is in the air.......
    maar wat doen die kerstbomen bij de haven haha.

geniet ze nog.♡♡♡♡♡♡