Dag 11 - Reisverslag uit Parkietenbos, Aruba van ritaenpieter - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Parkietenbos, Aruba van ritaenpieter - WaarBenJij.nu

Dag 11

18 Februari 2015 | Aruba, Parkietenbos

Woensdag 18 februari

Hollikideeee , daar is uw reporter vanuit een zonnig maar zeer winderig Aruba .
Het is sinds enkele dagen meer gaan waaien , verfrissend met die warmte natuurlijk maar we moeten wel opletten dat spulletjes niet wegwaaien ... Haha

Deze dag staat geheel in het teken van Palm Island .
Vanmorgen rond de klok van 10 vertrokken we met een ferryboot naar het eiland . Boottochtje duurde ongeveer 5 minuten .
Het is een All In eiland voorzien van restaurant , snackbar , waterpretparkje , snorkel/scuba accomodatie , strand , ligbedden etc....

We vermaakten ons voornamelijk met luieren in de zon onder het genot van een drankje en snacks ...gheghe
Er bevond zich ook een "tattooshop" waar je een tijdelijke tatoe kon laten zetten .
Ja , u raadt het al , ik kon de verleiding niet weerstaan , haha . Ik koos voor het Chinese teken voor Fun . Toepasselijk voor deze Arubaanse vakantie

• 19 Februari 2015 - 09:13

Christel:

Goedemorgen luitjes,
    Gezellig zo'n all-inclusive eilandje ;)
    En nu geen allergische reactie met die tattoo haha
    Ook voor vandaag weer vééééél plezier
    dikke kus van ons

• 19 Februari 2015 - 10:52

Karen:

Heb gehoord dat tattoos verslavend zijn als je er eenmaal 1 hebt.

• 19 Februari 2015 - 12:07

Ine :

Halowa luitjes

jullie zullen je wel vermaken met al dat luxe op dat all inclusieve eiland.