Dag 8 - Reisverslag uit Parkietenbos, Aruba van ritaenpieter - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Parkietenbos, Aruba van ritaenpieter - WaarBenJij.nu

Dag 8

15 Februari 2015 | Aruba, Parkietenbos

Zondag 15 februari

Oef , het voelde s'morgens al heet aan rond 8.30 u een graadje of 27 .....
Vandaag staat in het teken van de Carnavals optocht in de hoofdstad van Aruba , Oranjestad .

Eerst even boodschappen doen , we kozen voor de supermarkt in Santa Cruz omdat we vermoeden dat de hoofdweg naar Oranjestad is afgesloten , vanwege de optocht .

Vandaar uit naar een rotonde in Paradera waar we hadden afgesproken met Sanne en Wil .
Nadat ze er arriveerden , reden we binnendoor naar Oranjestad .
Langs de optochtroute stond het aardig druk met de lokale bevolking en toeristen .

De temperaturen bleven stijgen en we zochten een plek in de schaduw uit .
Uit voorzorg hadden we de koelbox goed gevuld met drank en fruit .
Het was een happening om de Arubanen met complete families , jong en oud te zien " picknicken" onder de partytenten of op achterzijdes van trucks .
Oranjestad , was er klaar voor en wij ook , kom maar op !!!

• 16 Februari 2015 - 10:01

Ine:

GEWELDIGE FOTO'S.
    enne....rita heb nog geen foto gezien van jou in zo'n oufit..;-)
    T zal je prachtig staan!!!!
    Mensen geniet er nog van.♡♡♡♡

• 16 Februari 2015 - 23:34

Ella:

door al jullie mooie foto's en verhalen zijn we er gewoon bij..Heerlijk om dit allemaal te zien..geniet ervan.xxxxxx